Regulaminy
Regulamin sklepu internetowego Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem ul. Jakuba Majora 3/16.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://miodymorawskich.pl/.
Sprzedawca – MAREK JAN MORAWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marek Morawski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 945-101-95-03, nr REGON 356273771, ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków
- Adres e-mail: pasiekamorawskich@gmail.com
- Telefon: 600 726 776
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Dostępne formy płatności, którymi Kupujący może realizować płatność:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Płatności Shoper
- kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper oraz płatności kartami jest Blue Media S.A.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
- Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Marek Morawski
ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków
adres e-mail: pasieka@miodymorawskich.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
w sklepie Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://miodymorawskich.pl/
Sprzedawca - MAREK JAN MORAWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marek Morawski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9451019503, nr REGON 356273771, ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków
- Adres e-mail: pasiekamorawskich@gmail.com
- Telefon: 600 726 776
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: pasieka@miodymorawskich.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail pasieka@miodymorawskich.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
- Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy pasieka@miodymorawskich.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Regulamin opinii
w sklepie Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
1.OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania. Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
1.3.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
1.4.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6.Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO
Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki
(obowiązuje od dnia 1 stycznia 2025 r.)
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady funkcjonowania i uczestnictwa w Programie Lojalnościowym (dalej: „Program”) organizowanym przez MAREK JAN MORAWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marek Morawski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 945-101-95-03, nr REGON 356273771, ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków. (dalej: „Organizator”).
1.2. Program prowadzony jest w sklepie internetowym dostępnym pod adresem: https://miodymorawskich.pl/ (dalej: „Sklep”).
1.3. Celem Programu jest nagradzanie Klientów dokonujących zakupów w Sklepie, a także podejmujących inne aktywności wskazane przez Organizatora, poprzez gromadzenie punktów lub innych benefitów, które mogą być wymieniane na rabaty, nagrody lub dodatkowe usługi.
1.4. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Organizatora. Każdy Klient może zapoznać się z jego treścią, wydrukować go lub zapisać w formacie elektronicznym.
2. DEFINICJE
W Regulaminie stosuje się następujące definicje:
-
Klient – osoba fizyczna (konsument), osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, posiadająca zdolność prawną, która dokonuje zakupów w Sklepie i przystępuje do Programu na zasadach określonych w Regulaminie.
-
Program / Program Lojalnościowy – program promocyjny, który pozwala Klientowi na zbieranie punktów lub innych benefitów za dokonywane zakupy i wymianę ich na nagrody, rabaty lub dodatkowe usługi w Sklepie.
-
Konto – indywidualne konto Klienta w Sklepie, założone zgodnie z regulaminem sklepu internetowego, umożliwiające udział w Programie.
-
Punkty – jednostki przyznawane w ramach Programu w związku z dokonywanymi zakupami oraz innymi aktywnościami wskazanymi przez Organizatora.
-
Nagroda – produkt, usługa, rabat lub inny bonus wskazany w aktualnej ofercie Programu, dostępny w zamian za zgromadzone Punkty.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
3.1. Uczestnikiem Programu może zostać każda osoba, która:
-
posiada aktywne Konto w Sklepie,
-
zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego postanowienia w momencie rejestracji lub poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w ustawieniach swojego Konta,
-
wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Programu (jeżeli przepisy prawa tego wymagają).
3.2. Udział w Programie jest całkowicie dobrowolny i bezpłatny – nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla Klienta.
3.3. W przypadku chęci rezygnacji z udziału w Programie, Klient może złożyć odpowiednie oświadczenie w dowolnym momencie, zgodnie z procedurą opisaną w punkcie 9 Regulaminu.
4. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
4.1. Zasady naliczania Punktów
-
Za zakupiony produkt w Sklepie, Klient otrzymuje określoną liczbę Punktów. Szczegółowa tabela naliczania Punktów dostępna jest w sekcji „Program Lojalnościowy” na stronie https://miodymorawskich.pl/.
-
Organizator może przyznawać Punkty także za inne aktywności, np. wystawienie opinii o produkcie, zapis do newslettera, udział w akcjach promocyjnych czy polecenie Sklepu innym osobom. Zakres i wysokość przyznawanych Punktów określa Regulamin oraz/lub dodatkowe warunki promocji publikowane na stronie Sklepu.
4.2. Księgowanie Punktów
-
Punkty są przyznawane po zrealizowaniu zamówienia (opłaceniu i nadaniu do wysyłki) bądź po weryfikacji wykonania innej aktywności określonej przez Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności naliczonych Punktów i dokonywania niezbędnych korekt w razie stwierdzenia nieprawidłowości.
4.3. Wartość Punktów
-
Punkty nie stanowią środka płatniczego, nie podlegają wymianie na gotówkę ani nie można ich przenieść na rzecz osób trzecich bez zgody Organizatora.
4.4. Okres ważności Punktów
-
Organizator może wprowadzić termin ważności Punktów. Jeżeli tak się stanie, informacja o czasie, przez jaki Punkty zachowują ważność, zostanie każdorazowo podana na stronie Sklepu oraz w powiadomieniach e-mail skierowanych do Klientów.
-
Po upływie terminu ważności, niewykorzystane Punkty zostaną anulowane.
5. WYKORZYSTANIE PUNKTÓW / BENEFITÓW
5.1. Wymiana Punktów na Nagrody
-
Klient może wymienić zgromadzone Punkty na Nagrody wskazane w sekcji „Program Lojalnościowy” w Sklepie, zgodnie z informacjami o wymaganej liczbie Punktów do uzyskania konkretnej Nagrody.
-
Aby zrealizować wymianę, Klient powinien zalogować się na swoje Konto, przejść do modułu Programu Lojalnościowego i wybrać dostępną Nagrodę.
5.2. Rabat za Punkty
-
Klient może wykorzystać zgromadzone Punkty w celu uzyskania rabatu na zamówienie (o ile taka opcja została przewidziana przez Organizatora). Szczegółowe zasady wymiany Punktów na rabat, w tym wartość rabatu, podane są na stronie Sklepu.
5.3. Ograniczenia
-
Wymiana Punktów jest możliwa wyłącznie w przypadku posiadania przez Klienta wystarczającej liczby Punktów.
-
Nie jest możliwe częściowe wykorzystanie Punktów, jeśli Nagroda lub rabat wymaga konkretnej liczby Punktów przekraczającej aktualny stan na Koncie Klienta.
5.4. Rozliczenie w przypadku zwrotu towaru
-
Jeśli Klient zwraca towar zakupiony w Sklepie (odstępuje od umowy), za który zostały przyznane Punkty, Organizator ma prawo do cofnięcia przyznanych Punktów z tytułu tego zakupu.
-
W przypadku gdy Punkty zostały już wykorzystane przed zwrotem towaru, Klient może zostać zobowiązany do zwrotu wartości uzyskanych korzyści w sposób uzgodniony z Organizatorem (np. poprzez odpowiednie obciążenie zwracanej kwoty).
6. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PROGRAMU
6.1. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu należy zgłaszać:
-
w formie pisemnej na adres:
Marek Morawski
ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków -
lub drogą elektroniczną na adres e-mail:
pasiekamorawskich@gmail.com
6.2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-
dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię, nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail, numer zamówienia – jeżeli dotyczy),
-
opis przyczyny reklamacji (okoliczności uzasadniające reklamację) oraz żądanie Klienta.
6.3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o decyzji w sprawie reklamacji w takiej formie, w jakiej otrzymał zgłoszenie (chyba że Klient poprosi o inną formę kontaktu).
7. DANE OSOBOWE
7.1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
7.2. Dane osobowe przetwarzane są w celu:
-
realizacji Programu (prowadzenia i obsługi Konta Klienta, naliczania i realizacji Punktów, rozpatrywania reklamacji itp.),
-
wykonania obowiązków prawnych nałożonych na Organizatora,
-
a w przypadku wyrażenia przez Klienta odrębnej zgody – w celach marketingowych.
7.3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
-
niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w zakresie korzystania z Programu,
-
wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
-
uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – np. w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
-
zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – jeżeli została udzielona np. na cele marketingowe.
7.4. Klientowi przysługuje prawo do:
-
żądania dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii,
-
sprostowania danych,
-
usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
-
przeniesienia danych,
-
cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, o ile podstawą przetwarzania była zgoda,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
7.5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://miodymorawskich.pl/.
8. ZMIANY REGULAMINU
8.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak:
-
zmiana przepisów prawa,
-
zmiana oferty Sklepu lub Programu,
-
zmiana warunków technicznych lub organizacyjnych funkcjonowania Sklepu.
8.2. O planowanych zmianach w Regulaminie Organizator poinformuje Klientów z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie informacji na stronie Sklepu i – w miarę możliwości – drogą e-mailową.
8.3. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje nowych warunków Regulaminu, przysługuje mu prawo do rezygnacji z udziału w Programie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie.
9. REZYGNACJA Z UDZIAŁU W PROGRAMIE
9.1. Klient może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie, składając stosowne oświadczenie:
-
drogą e-mailową na adres: pasiekamorawskich@gmail.com,
-
lub w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora (ul. Józefa Łepkowskiego 2/7, 31-423 Kraków).
9.2. Rezygnacja z Programu oznacza utratę niewykorzystanych Punktów.
9.3. Organizator może wypowiedzieć udział Klienta w Programie, w szczególności w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
10. SZCZEGÓŁOWE ZASADY UDZIAŁU W PROGRAMIE
10.1. Szczegółowe zasady udziału w Programie reguluje załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
9.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian zasad zmieszczonych w Załączniku nr 1 w celu dostosowania zasad do potrzeb prawidłowego działania Programu.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
11.2. Ewentualne spory powstałe w związku z uczestnictwem w Programie będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku Klientów będących konsumentami, właściwym jest sąd miejsca zamieszkania Klienta.
11.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r. i obowiązuje do czasu jego odwołania lub zmiany.
Dane kontaktowe Organizatora:
Marek Morawski
ul. Józefa Łepkowskiego2/7
31-423 Kraków
NIP: 945-101-95-03, REGON: 356273771
E-mail: pasiekamorawskich@gmail.com
Strona internetowa: https://miodymorawskich.pl/
Zapraszamy do udziału w Programie i życzymy przyjemnych zakupów!
Załącznik nr 1
do Regulaminu programu lojalnościowego sklepu internetowego
Miód - Pasieka Morawskich│Prawdziwy Miód z Własnej Pasieki
(obowiązującego od dnia 1 stycznia 2025 r.)
Zasady udziału w programie lojalnościowym sklepu https://miodymorawskich.pl/
Poniższe zasady w prosty sposób opisują, jak działa nasz system lojalnościowy:
1. Zdobywanie punktów
-
Zakupy w Sklepie
-
Za każde 20 zł wydane w jednym zamówieniu (liczone bez kosztów wysyłki i po uwzględnieniu ewentualnych rabatów) otrzymasz 1 punkt.
-
Punkty naliczane są tylko wtedy, gdy wartość pojedynczego zamówienia przekroczy wielokrotność 20 zł.
-
Przykład 1:
-
Zamówienie o wartości 98 zł → 4 naliczone punkty (poniżej pełnej piątej wielokrotności 20 zł).
-
Zamówienie o wartości 15 zł → brak naliczonych punktów.
-
-
Przykład 2:
-
Zamówienie za 200 zł → 200/20 = 10 pełnych wielokrotności, więc otrzymasz 10 punktów.
-
-
-
Punkty przysługują wszystkim zarejestrowanym klientom za kupowane produkty.
-
Przyznanie punktów następuje w chwili, gdy zamówienie zmieni status na „złożone”.
-
Jeżeli zamówienie zostanie anulowane lub w całości zwrócone (status „anulowane”), punkty naliczone za to zamówienie zostaną automatycznie cofnięte.
-
-
Zapis do newslettera
-
Za jednorazowy zapis do naszego newslettera (z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail użytego w rejestracji konta w Sklepie) przyznawane jest 5 punktów.
-
2. Powiadomienia o stanie konta punktowego
-
Za każdym razem, gdy liczba punktów na Twoim koncie się zmienia (np. przy dodaniu punktów), otrzymasz od nas automatyczną wiadomość e-mail z aktualnym saldem.
3. Wymiana punktów na produkty
-
Przelicznik punktów
-
1 punkt = 1,00 zł (zgodnie z przykładową proporcją „10 punktów = 10 zł”).
-
Jeśli więc produkt kosztuje 100 zł, potrzebujesz 100 punktów, aby zapłacić za niego wyłącznie punktami.
-
-
Zakupy z wykorzystaniem punktów
-
Punkty możesz przeznaczyć na dowolne produkty dostępne w naszym Sklepie.
-
Aby wymienić punkty na produkty, musisz składać zwykłe zamówienie, w którym oprócz produktów za punkty muszą znaleźć się też przynajmniej jedne płatne produkty (koszyk nie może zawierać wyłącznie produktów za punkty).
-
Przy jednym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 100 punktów.
-
Jeżeli zamówienie ostatecznie nie zostanie zrealizowane i otrzyma status „Zamknięte” (np. nieopłacone, anulowane), zwrócimy Ci wydane punkty.
-
-
Rozliczenie punktów i symboliczna opłata za produkt
-
Ze względów księgowych/fakturowych, do każdego produktu wymienionego za punkty naliczana jest symboliczna opłata (1 grosz).
-
Opłata dotyczy każdej sztuki lub porcji produktu.
-
Przykład 1:
-
Jeżeli Klient wymienia punkty na 3 słoiki miodu, wtedy zapłaci 0,03 zł (oprócz wydanych punktów).
-
-
Przykład 2:
-
Jeśli wymieniasz punkty na 5 sztuk świec przy opłacie 0,01 zł/szt., łączna opłata wyniesie 0,05 zł (oprócz punktów).
-
-
-
Podsumowanie:
-
Zbieraj punkty za zakupy (1 punkt za 20 zł) oraz jednorazowy zapis do newslettera.
-
Wykorzystuj punkty przy kolejnych zakupach, wymieniając je na produkty.
-
Pamiętaj o zasadzie koszyk nie może być pusty poza produktami za punkty – zawsze muszą znajdować się w nim też produkty płatne.
-
W przypadku anulowania zamówienia, punkty naliczone za to zamówienie zostają cofnięte.
-
Jeśli zamówienie płacone punktami nie zostanie zrealizowane (status „Zamknięte”), otrzymasz zwrot wydanych punktów.
Zapraszamy do zbierania punktów i korzystania z naszych produktów!
Pasieka Morawskich
https://miodymorawskich.pl/
ul. Józefa Łepkowskiego2/7
E-mail: pasiekamorawskich@gmail.com